Descriere
Lucrarea abordează exhaustiv problematica psihologiei educaţionale.
Cartea, deosebit de utilă atât profesorului, cât şi psihologului sau consilierului şcolar, pune în valoare importanţa fundamentării ştiinţifice a aplicaţiilor educaţionale, autorul fiind preocupat mai ales de:
- procesele cognitive superioare - atenţia, învăţarea, memoria şi metacogniţia - ca rezultat al interacţiuniilor continue dintre cogniţii şi emoţii;
-rolul componentei motivaţionale în managementul învăţării;
-pregătirea elevilor pentru a face faţă solicitărilor pieţei muncii;
-deprinderea de strategii care să dezvolte funcţiile executive: planificarea, organizarea, stabilirea de priorităţi etc.;
-reconceptualizarea rolului predării/învăţării şi a dinamicii relaţiilor elev-elev şi profesor-elev, ca urmare a dinamismului accelerat informaţional şi relaţional al societăţii în care trăim;
-practicile de succes ale profesorilor în domeniile predării, învăţării, motivării şi managementului clasei.
Cuprins
Introducere în psihologia educaţională
Dezvoltare cognitivă şi psihosocială. Etape de dezvoltare
Abordarea diversităţii în populaţia şcolară
Abordarea componenţială a personalităţii elevului
Abordări behavioriste ale învăţării
Abordări cognitive şi constructiviste ale învăţării
Învăţarea autoreglată
Rolul motivaţiei în activitatea de învăţare
Managementul clasei
Aspecte psihologice ale expertizei în predare
Gasiti cartea si in Pachet promo Metodica predarii.
Format: 16,5 x 24 cm
Nr. pagini: 564
Detalii produs
Categorie
Producator
Taguri